Bijna Zaterdag, dan gaat het beginnen:) - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Iris Oosterhaven - WaarBenJij.nu Bijna Zaterdag, dan gaat het beginnen:) - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Iris Oosterhaven - WaarBenJij.nu

Bijna Zaterdag, dan gaat het beginnen:)

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Februari 2014 | Nederland, Nunspeet

Aahh nog 2 minuten en dan is zaterdag, dan ga ik voor 12 weken naar Suriname!
Ik ga hier 10 weken vrijwilligerswerk doen op een naschoolse opvang, waar ik met de kinderen veel zou gaan sporten:)

Ik vind het wel spannend, maar heb er super veel zin in!

Op deze manier wil ik jullie op de hoogte houden, van wat ik allemaal beleef en mag mee maken in Suriname.
Veel lees plezier!

Liefs Iris

• 02 Maart 2014 - 15:45

Jeannette:

Ha lieve, stoere dochter,

leuk om als eerste een berichtje te schrijven op je blog, ondertussen genietend van een kopje thee met een van jou gekregen stukje chocolade:).
    Wat fijn dat, ondanks de vertraging met het vliegtuig, alles goed is gegaan en je op je plekje bent aangekomen. Wat een hoop indrukken zal je al opgedaan hebben.
    Ga écht genieten van deze bijzondere tijd meisje, wat een ervaring voor het leven zal zijn.
    Vanmorgen bij oma al je adres uitgewisseld, dus je zal vast door meer mensen gevolgd worden:).

Succes met alles, veel liefs van papa en mama

• 02 Maart 2014 - 22:46

Wianka:

Jaa Iris gevonden!
    Ben heel benieuwd naar al je verhalen :)
    Liefs wianka

• 03 Maart 2014 - 22:10

Wiebe:

Hee Iris,
    al een beetje bijgekomen van de reis en de eerste indrukken? Leuk om de 1e mobiele contacten te volgen en fijn dat je medebewoners hebt. 'k Heb meerdere mensen gesproken die het wel heel bijzonder vinden dat je dit in je eentje onderneemt. Het past wel bij het thema dat gistermiddag in de jeugddienst centraal stond, nl. 'Leven met lef'! David Rodenburg bad voor een goede start van jou in Suriname.
    Fijn om te weten dat zoveel mensen met je meeleven!
    Geniet van alle indrukken.
    Liefs, papa